Sivut

maanantai 19. maaliskuuta 2012

What doesn't kill you make you stronger... Or??

Heips!
Kyllääh, oon ollu niiiin raatona nyt viikon (ehkä parinki) verran, että tekis mieli vaa lyödä päätä seinään taikka leikata koko kroppa irti... 
On meinaan selkä ja perse jaja hartiat jaja kaikki niin kipeit, et vois melkee kaksin käsin lappoo pillereitä naamaa ja siltikää ne ei auttas.. Voi kraah tätä treenausta ja lautailuu, mut niihä se on et urheilija ei tervettä päivää nää, eikös? (;
Eivaa.. terve kipu on asia ihan erikseen..
Selkähän on kipee siitä, ku vänkäsin tos Kamun koulupenkis itteeni millo mihinki asentoo ja oon varmaa iha vänkyrä toisee suunta muutenki. Tää kipu on kestäny jo monta viikkoa ja ei loppua näy ;(
..Äippä varas mulle hieronta-ajan pitkänpitkän suostuttelun jälkee, oon nimittäi ollu aina sitä mieltä, että minähä en hierojalle mene ! :D
Mut nyt alkaa kipurajat tulla vastaa ja teen mitä vaa, et saa olla ees päivä popsimatta jotai lääkkeit.
   Persehän mulla tuli kipeeks ku olin lautailemassa Tiian kanssa lauantaina ja lensin sit komeesti ja kivasti ja hienosti ja kaikkee siltä väliltä perseelleni maahan.. Vauhti oli sen verran kova, että vasen pakaralihas revähti ja tekee muuten aika pirun kipeetä mm. juosta, joten sinne meni juoksutreenit nyt parilt viikolt ;S
Ja eihän tässä sitten viel kaikki, yks päivä löin päkiän kynnykseen ja siihen tuli kirjaimellisesti reikä?!
Verta vaan pulppus sillei blopblop ja kun siitä vierestä paino, nii sitä verta räisky oikee sillai.. Hyih.. ;(
   .. Joohh ei oo ollu iha mulle luotui nää viimepäivät :)

Kamun kanssa taas on nyt sujunu viimeaikoina ihan hyvin.
Tosin toi satulaongelma ajaa mut iha epätoivoo.. Nytkin meen estepenkillä kouluväännöt, kun:
a) Mun ei oo hyvä istuu siin koulupenkis, mun jalat vispaa kermaa kyljissä..
b) Poni ei käytä nii hyvi takapäätään
c) Satula on siis yksinkertasesti passssska.. Ihan meille molemmille ;(
Ollaan yritetty sitä mattesin sillä romaanil mihi saa niit paloja korjailla ja saaha parempaa asentoo, mut se vaa nousee takaa, teki mitä tahansa.. Ei oo Bates sen malli ei.. :/
Mut toi estepenkki♥ Rakastan sitä. Mun on niin älyttömän hyvä istua siinä ja kas kummaa, ei vispaa jalat juuri yhtään.. Kamu meni sunnuntaina niiiin hienosti kentällä lisättyä ravia tol estepenkil, oiko jalkojaan oikeen kunnolla, hih on se vaan ihana♥

Nyt vähän kuvia...
Kuvat on muutama pv Paken kouluvalppojen jälkee :)

..Ainiin, ilmottauduinha mä Paken uusii kouluvalppoihinki, ne on 13-15.4  Hih, kaikkina kolmena päivänä meen taas rääkkäämään itteeni..


truu koulutuupparit ;)

                 



My little prince♥





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti