Sivut

lauantai 3. maaliskuuta 2012

Ahaa elämyksiä... ;)

.. Huippuu lukee facest ku tyylii joka toisella lukee, että ''löhöilypäivä lauantai''♥
Mutta mitä itse teinkään ? Ratsastin hullunlailla ja olin kamalassa lonkkarääkissä.. Mutta oli siitä paljon hyötyäkin ja koin ahaa elämyksiä:)

Eli nyt joitai viikkoja/päiviä(?) takaperin huomattiin, että mun lonkat vai mitkä nivuset onkaa, on niin jumissa, etten voi keventää oikealla tavalla ja mun jalka vispaa ja mitähän vielä.. Sit mulle on tullu paha tapa tuuppia ponia kantapäillä, eli siitäki pitäs päästä eroon.
Ja kaiken tän härdellin lisäks --> Kamun satula on sille taasen epäsopiva :) Enkä tiedä itkeäkkö vai nauraakko, multa nimittäin kohta loppuu oikeesti energia :(

No mutta Elsi piti mua liinassa tänään. Lähdettiin liikkeelle siitä, että missä kohtaa satulassa on mun oikea paikka istua. Ja sepä olikin edempänä, ku oletin ja sattu ihan hemmetisti venyttää lonkat oikeille paikoilleen.
Tehtiin sitten erilaisia harjotuksia siinä ympyrällä ja pikkuhiljaa lonkat alko venymään ja olo helpottumaan.
  Aivan lopussa korjasimme vielä hieman asentoani ja koin positiivisen yllätyksen, lonkkani olivat venyneet huomattavasti, sillä saimme nostettua jalan paljonpaljon sivummalle ja korkeammalle, kuin alkutunnista. :)
..Tästä on hyvä jatkaa !!♥

Huomenna mulla onkin valmennus Laukaassa. Toivottavasti tullaan molemmat, sekä poni että minä yhtinä kappaleina takaisin :)
Ja nähtäväksi sitten jää, kuinka jumissa oon huomenna tuolta lonkista ;)

Nyt pari kuvaa jotka on otettu eilen, kun Lare oli kuvaamassa...











1 kommentti:

  1. vähänkö ihana blogi :) !
    kurkkaatko tännekkin?
    http://theendofthetoday.blogspot.com/

    -Oona & Piia

    VastaaPoista